ေမ့ကို ေမာင္ လြမ္းတယ္ ေမရယ္ . . .

ေမ့ကို ေမာင္ လြမ္းတယ္ ေမရယ္ . . .

 

 

ေမာင္နဲ ့ ေမတို ့အခ်စ္ကို

လူၾကီးေတြ သေဘာမတူဘူးတဲ့. . . .ဆိုသည့္

သီခ်င္းစာသားလိုပင္ျဖစ္ေနသည္ ။


ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ ေမ နွင့္ ကြ်န္ေတာ့္ကို မိဘမ်ားက သေဘာမတူၾက ။
ကြ်န္ေတာ္က သူမကို ေမ ဟု ေခၚသည္။
သူမက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေမာင္ ဟုေခၚသည္။
တကယ္ေတာ့ ရိုးရိုးကေလးသာ ျဖစ္သည္။
ကြ်န္ေတာ္တို့ ႏွစ္ေယာက္၏ ခ်စ္ျခင္းက ပစ္ခြင္းျဖိဳဖ်က္ပစ္ခ်င္စရာ ပစ္မွတ္တစ္ခုလို့မ်ား ထင္ၾကေလသလား မသိ ။

မိဘမ်ားက သေဘာမတူ ။
အူတူတူျဖစ္ရပါသည္ ။
ေမ့ မွာ ဘာအျပစ္ရွိသနည္း ။
ေမ့ဘက္မွ အသိုင္းအဝိုင္းက ကြ်န္ေတာ့္ကို လက္ခံသေဘာတူနိုင္ပါလ်က္ႏွင့္ . . .
ကြ်န္ေတာ့္ဘက္မွ အသိုင္းအဝိုင္းက ေမ ဆိုေသာ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူကို လက္မခံနိုင္ၾက။
တကယ္ေတာ့ ေမသည္ . . .သာမန္မိန္းမတစ္ေယာက္သာျဖစ္ပါသည္။
ရုပ္ရည္ကအစ အစစအရာရာ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းသာ ျဖစ္သည္ ။
ကြ်န္ေတာ္ကေရာ ဘာမ်ား ဆန္းေနလို့လဲ။
သေဘာမတူစရာ အေၾကာင္း မရွိသင့္ပါ။
*****************

ေမႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္ၾကီး ခ်စ္မိၾကျခင္းသည္ အျပစ္ၾကီးတစ္ခု ျဖစ္ေနသလိုမ်ိဳး မျမင္ၾကလွ်င္ ေကာင္းမည္ ။
ေမ့ ကို ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သည္ ။
ေမႏွင့္ တစ္ေန့ မေတြ ့ရ လွ်င္ တစ္သံသရာစာေလာက္ ကြ်န္ေတာ္ လြမ္းရပါသည္ ။
ေမ့အနားက မခြါခ်င္ ။
ေမ့ပါးက သနပ္ခါးရနံ ့ေလးကို အျမဲလိုလို သတိရေနျပီး အဲသည္ သနပ္ခါးရနံ ့ေမႊးေမႊးေလးကို ထာရ ေမႊးၾကဴရွိဳက္နမ္းေနခ်င္သည္ ။
ေမသည္ တျခားသူ၏ ေမ မျဖစ္ေစရ။
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္၏ ေမသာ ျဖစ္ရမည္။
ေမႏွင့္ ေဝးရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ေဆြးရလိမ့္မည္။
ေမ ့ကို မခြဲနိုင္ မခြါရက္ ။
ေမႏွင့္သာ မညားရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝၾကီး ခါးသီးသြားလိမ့္မည္ ။
ေမႏွင့္သာ မေပါင္းဖက္ရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္အသည္း ဟက္တက္ကြဲျပီး
ရင္ကြဲနာက်ကာျဖင့္
ကြ်န္ေတာ္ ေသသြားလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္ ။
ေမသည္ ကြ်န္ေတာ့္ အခ်စ္ ။
ေမသည္ ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝ ။
ေမသည္ ကြ်န္ေတာ့္ အသည္းအသက္လည္း ျဖစ္သည္။
ေမမရွိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္ အသက္ရွင္သန္ျခင္းသည္လည္း ဘာအဓိပၸာယ္မွ မရွိ ။
ေမႏွင့္သာ လြဲရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္ အိပ္မက္ ကြ်န္ေတာ့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ား အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာ က်ကြဲေၾကမြသြားပါလိမ့္မည္ ။
ေမ ဆိုေသာ မိန္းမသည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ျဖစ္ျပီး
ကြ်န္ေတာ္ဆိုေသာ ေယာက်ာ္းသည္လည္း ေမ့အတြက္သာ ျဖစ္သည္ ။
တျခား ဘယ္သူမွ ၾကားဝင္၍ မျဖစ္နိုင္ ။
ကြ်န္ေတာ္သည္ ေမ…မပါေသာ ေန့မ်ား ညမ်ားကို မျဖတ္သန္းခ်င္သူ . . .
ေမသည္ ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝ၏ မရွိမျဖစ္ အလင္းနတ္သမီးေလးတစ္ပါးျဖစ္သည္ ။
ထို နတ္သမီးေလးကိုသာ ကြ်န္ေတာ္ လိုအပ္ပါသည္ ။

***********************

အခုေတာ့. . . .
ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ေမ ၏ ခ်စ္ျခင္းကိုမွ အျပစ္မကင္းသေယာင္ေယာင္ ပစ္ခြင္းတိုက္ဖ်က္ရက္ၾကသည္ ။
ေမရွိရာကို ကြ်န္ေတာ္ မသြားရဘူး တဲ့။
ခါတိုင္းဆိုလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္က်ဴရွင္သြားတိုင္း အသြားေရာ အျပန္ပါ ေမရွိရာဘက္ လွည့္ဝင္ျပီး
ေမ့ကို ခ်စ္ခန္းၾကိဳက္ခန္း ရိုက္ျပတတ္သည္ ။
ေက်ာင္းလြယ္အိတ္ကို ဘုန္းခနဲ ပစ္ခ်ျပီးတာနဲ ့ ေမ့မ်က္နွာကို တစိမ့္စိမ့္ ထိုင္ၾကည့္ရေသာ အရသာက ၾကည္ႏူးစရာ။
ေမက အေၾကာ္ ေၾကာ္ေနရင္းျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပန္ ျပန္ၾကည့္ျပီး ျပံဳးျပတတ္သည္ ။
ေဆးေပါ့လိပ္ၾကီး ခဲျပီး ေမျပံဳးလွ်င္ ကမၻာခ်ီေအာင္ လွပါသည္။
ေမက သူေၾကာ္ေရာင္းေသာ အေၾကာ္ေတြထဲမွ ေကာင္းေပ့ဆိုတာေတြကိုေရြးျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကိုေကြ်းသည္ ။
ကြ်န္ေတာ္က အေၾကာ္စားရ၍ ေမ့ကို ခ်စ္ျခင္း မဟုတ္ပါ ။
ႏွလံုးသားလွေသာေမမို့သာ တအား တအား ခ်စ္မိသြားျခင္း ျဖစ္သည္ ။
အခုေတာ့ ေမႏွင့္ ေဝး းးး ေဆြးရေတာ့မည္ ။
ေမ့ကို ေမာင္ လြမ္းရေတာ့မည္ ။
ေမ့ကို ေမာင္ တမ္းတရေတာ့မည္ ။
ေမ. . .
ေမေရ. . . .ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ့ ခ်စ္ေသာ ေဒၚဖြားေမ. . . .
ေမ့ကို ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ့ ေမာင္ေတာ့ ေသရမယ္ထင္ပါရဲ့ဗ်ာ. . . .
အိုးးးး ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ ေဒၚဖြားေမရဲ ့. . .
ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ ကြ်န္ေတာ့္အလြမ္းေတြနဲ ့
ေဟာဒီ ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ အလူးနဲ့အလဲ ခံစားနာက်င္ရေတာ့မွာပါ ေမရယ္. . . .

လြမ္းးးးးးးး
လြမ္း. . .
ေန. . . . .
ပါ့. . . . . . .
မယ္ . . . . . . .
ခ်စ္. . . . . . . . . .
ေသာ . . . . . . . . . .

ေဒၚဖြားေမ. . .. . . . . . .



ေမအလွ....... ေၾကြက်ေလာက္တယ္.......ေမာင့္အသည္း...
ေမအလွ…….
ေၾကြက်ေလာက္တယ္…….ေမာင့္အသည္း…

************************

အလင္းဆက္(Gazette)
24 / 4 / 2014 /


Comments

Popular posts from this blog

မုျဒ ာရဲ႔ေခၚသံကို ခံစား ေဝဖန္ျခင္း

“ဂ်ဴးရဲ႕ ရသျခံဳလႊာကို ခံစား၊ေဝဖန္ျခင္း”

ဝမ္တိန္အသြားလမ္းကုိ ခံစား၊ ေဝဖန္ျခင္း (စာေပေဆာင္းပါး)