ကိုယ္တိုင္ေရး ၾကမ္းစာ

ကိုယ္တိုင္ေရး ၾကမ္းစာ

-

”ဖ်တ္ခနဲ လက္ခ်ိန္မွာ ေရးတဲ့  ၾကမ္းစာ”


(စာမူ အမည္ ရွင္းလင္းခ်က္။ ။
က်ေနာ္တို့ စာေပခ်စ္ျမတ္နိုးသူေတြ/ေရးသားေနသူေတြအတြက္ အေတြးစေလးေတြ ဖ်တ္ခနဲ လက္သြားတဲ့ အခ်ိန္ဆိုတာ ရွိပါတယ္။
အဲဒီ ဖ်တ္ခနဲ ေတြးလိုက္မိတာေလးကို မလြတ္တမ္း ခ်ေရးလိုက္နိုင္တဲ့ စာေလးေတြလည္း ရွိပါတယ္။
အခု က်ေနာ္ တင္ျပတဲ့ စာမူပါ အခ်က္အလက္ဟာ ဖ်တ္ခနဲ က်ေနာ္ေတြးမိတာကို ခ်ေရးမိတာေလးပါ။
ေလးနက္တဲ့ သေဘာ ပါခဲ့ရင္ ”က်မ္းစာ”အျဖစ္ သတ္မွတ္ခ်င္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ကေလးအေတြးလို ေဖာက္ထြက္မိရံုပဲမို့ က်မ္းစာအျဖစ္ ကိုယ့္ဘာသာ သတ္မွတ္လည္း      ”ဘုရားသခင္ ခ်ဥ္တဲ့ လူမိုက္”လို့ သတ္မွတ္ခံရရံုမွ်သာ ပါပဲ။
ဒီေတာ့ က်မ္းစာ လို မေလးနက္ မပီျပင္တဲ့ သေဘာ (အေျခခံ ၾကမ္းျပင္ေပၚေလာက္က သေဘာမို့ ) ”က်မ္းစာ’‘အျဖစ္ မသတ္မွတ္ဘဲ ‘‘ၾကမ္းစာ”လို့ ေခၚဆိုပါမယ္။
ၾကမ္းတမ္းတဲ့ စာ ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ဆီ ေခ်ာ္မထြက္ဖို့ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
”ၾကမ္းျပင္ေပၚက အေျခခံစာ” အျဖစ္ သက္ေရာက္ေစခ်င္တဲ့အတြက္. .
ကိုင္းဗ်ာ~~~~
”ၾကမ္းစာ” လို့ စလိုက္ၾကဦးစို့။ )

။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။

( ၾကမ္းစာ အပိုဒ္ – က)

.ေရ (၁)စက္နဲ့ ေနာက္ထပ္ေရ(၁)စက္ + တဲ့အခါ ေရ(၂)စက္ျဖစ္မလာဘဲ
ပိုၾကီးတဲ့ ေရ (၁) စက္သာျဖစ္လာတယ္။
အဲဒီ ”ရလဒ္”ကို မွားေနတယ္လို့ ေျပာလို့မရဘူး။
သူ ့ သဘာဝနဲ့သူေတာ့       အဲဒါ ”အမွန္တရား”ပဲ။
။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။

( ၾကမ္းစာ အပိုဒ္- ခ)

လူ (၁)ေယာက္နဲ့ ေနာက္ထပ္ လူ(၁)ေယာက္ ေပါင္းတဲ့အခါ
”ေပါင္းနည္းနဲ့ ေပါင္းသူအမ်ိဳးအစား”ေပၚ
မူတည္ျပီး ႏွစ္ေယာက္ဆိုတဲ့ ရလဒ္အျပင္ ေလးငါးေယာက္ဆိုတဲ့
‘ပြါးမ်ားလာတဲ့ ရလဒ္ေတြ”လည္း ရသြားတယ္။
ဥပမာ သဂ်ား +  ကိုထြဋ္ =    ”လူ ႏွစ္ေယာက္ ”
အလင္းဆက္ + ေဖြးေဖြး =  (သားသားမီးမီး အနည္းဆံုး သံုေယာက္ အပါအဝင္ )လူ ငါးေယာက္ (ဒီ့ထက္လည္း ပိုနိုင္တယ္)
ဒီေနရာမွာ ေဖြးေဖြးနဲ့ အလင္းဆက္ (၁)ေယာက္ (၁)ေယာက္ခ်င္း + တာ ”သခ်ၤာနည္းအရ (၂) ေယာက္ပဲ ျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ ” သတ္မွတ္ခ်က္နဲ့ ထိန္းခ်ဳပ္လို့မရေတာ့ဘူး။
ေဖြးေဖြးနဲ့ အလင္းဆက္ + ျပီး ထပ္ ျဖစ္လာမယ့္ သားသားမီးမီးေတြကိုပါ ထည့္ + ျပီး  ”ပြါးမ်ားသြားတဲ့ ရလဒ္”ကို အတည္ျပဳရမယ္။
သားသမီး (၃)ေယာက္နဲ့ ေဖြးေဖြးနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ အားလံုး + လူ(၅)ေယာက္ ဆိုတဲ့ ရလဒ္ဟာလည္း
သူ ့ေနရာနဲ့သူေတာ့ အဲ့ဒါ ”အမွန္တရား”ပဲ ။
(က်ေနာ္နဲ့ ေဖြးေဖြး ဂြစ္ဂြစ္တာေနာ္။အဲ… + တာေနာ္။  ဒီ ဥပမာေပးကို ေျပာရတာ အရသာေတာ့ ရွိသားဗ်ာ။ )
:k:














။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။

( ၾကမ္းစာ အပိုဒ္ – ဂ )

ဆိုေတာ့ ~~~~
”မွန္ကန္ တိက်လွပါတယ္ ဆိုတဲ့ သခ်ၤာနည္း”ဟာလည္း မေရရာေတာ့ဘူး။
”တိက်ေသခ်ာတယ္ဆိုတာေတြေတာင္ ေဝဝါး မႈန္ရီသြားတဲ့ အေနအထားေတြ” ရွိလာတယ္။
တျပိဳင္တည္းမွာပဲ  က်ေနာ္တို့ လက္ခံလိုက္ရမွာက…..

”အမွန္တရားဟာ…အေျခအေနတစ္မ်ိဳး ပံုစံတစ္မ်ိဳးထဲနဲ့ မရွိဘူး။”
”အမွန္တရားဆိုတာ. . .
အေျခအေနနဲ့ အေနအထား သေဘာ သဘာဝေတြ ကြဲျပားရင္ ကြဲျပားးသေလာက္
အမွန္တရားဟာ . . .ပံုစံမ်ိဳးစံု ရွိလာတယ္။”

ဒီစကားကို ဒီေနရာမွာ
က်ေနာ္ ~~~
.ႏွစ္ထပ္ကြမ္း ေျပာခဲ့ပါ့မယ္။

”အမွန္တရားဟာ ပံုစံမ်ိဳးစံု ရွိေနပါတယ္”

။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။ ။

( ၾကမ္းစာ အပိုဒ္ – ( __?_ ) )

လက္ရွိ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ေခတ္မွာ~~
ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သေဘာ/သဘာဝ အေၾကာင္းခ်င္းရာေတြရဲ့
.အေရြ ့ / အေျပာင္းကို ယံုၾကည္
.သက္ဝင္သူေတြအတြက္ . . .ဆိုပါေတာ့~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~
#################
မိတ္ေဆြမ်ား လြတ္လပ္ျငိမ္းခ်မ္းပါေစ. . .
ခ်စ္ခင္ေလးစားလ်က္. . .
အလင္းဆက္(Gazette)
၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ၊ ၂၅ ရက္ ။ မြန္းလြဲ ၁ နာရီ ။

Comments

Popular posts from this blog

မုျဒ ာရဲ႔ေခၚသံကို ခံစား ေဝဖန္ျခင္း

“ဂ်ဴးရဲ႕ ရသျခံဳလႊာကို ခံစား၊ေဝဖန္ျခင္း”

ဝမ္တိန္အသြားလမ္းကုိ ခံစား၊ ေဝဖန္ျခင္း (စာေပေဆာင္းပါး)